www.zagorz.fora.pl
Witam wszystkich serdecznie na Forum Gminy Zagórz i zapraszam do dyskusji :)
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.zagorz.fora.pl Strona Główna
->
Kultura
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Urząd Miasta i Gminy Zagórz
----------------
Burmistrz
Rada
Pozostałe
Ogólne
----------------
Wszyscy o Wszystkim (HYDE PARK)
Moja Miejscowość
Humor
Imprezy
Sport
Kultura
Sprawy Organizacyjne
----------------
Pytania, Sugestie, Opinie
Ogłoszenia administratora
Licznik Odwiedzin
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
bergenia
Wysłany: Wto 10:29, 10 Mar 2015
Temat postu:
Moje filmy które mogę oglądać na okrągło :
1. Sexmisja
2. Sprzedawcy
3. To właśnie miłość
4. Pulp Fiction
5. Ile waży koń trojański
6. Prosto w serce
7. Znachor
8. Uwierz w ducha
9. Hair
10. Po drugiej stronie globu
A jakie są wasze filmy ?
inko
Wysłany: Śro 13:18, 21 Sty 2015
Temat postu:
Wczoraj obejrzałam: Sędzia
heniek55
Wysłany: Śro 11:42, 17 Gru 2014
Temat postu:
mnóstwo tytułów... lubię kino polskie, chociaż średnio polecam Bilet na księżyc ale takie filmy jak Skazany na bluesa, Bogowie, PSY 1 i 2, Symetria, Sala Samobójców to mogę polecić...
Z zagranicznych to różnie, fajna była komedia STAŻYŚCI o gościach w google, mało prawdopodobne ale zabawne
Podobał mi się też "Jestem Bogiem" o tej pigulce, nie mylić ze śpiewajkiem
inko
Wysłany: Nie 14:28, 14 Gru 2014
Temat postu:
Zaginiona dziewczyna, Nietykalni, Kapitan Philips.
KartonowiecP-37
Wysłany: Pią 18:52, 25 Maj 2007
Temat postu:
OOOoo matko zły skręt to jeden z tych filmów zaliczających się do ostatnio popularnych pseudohorrorów zalicza się do nich także film Piła do nich zawsze powstaje sequel a to oznacza że filmowcy zatracili instynkty twórcze(nie wszyscy) Ja zawsze patrze na reżyserię i producentów, zdjęcia i oczywiście na obsadę aktorską (nie mówię że nowi są źli) polecam filmy takich twórców jak: Ridley Scott, James Cameron, Michael Bay, Quentin Tarantino,
Wojenka
Wysłany: Nie 9:23, 04 Mar 2007
Temat postu:
SIMPLE MAN napisał:
No co ty ja oglądałem to chyba z 5 razy naprawde polecam
Wrrrr jak dla nie prasujący mózg film... Ale nie mówie że nie lubie tego typu filmów, tylko jakoś ten taki dziwny jest
A jest, że tak powiem standardowy, nie odbiega od kanonu tego typu filmów i juz po 10 miutach trwania wiadomo jak się skończy :-)
SIMPLE MAN
Wysłany: Nie 2:39, 04 Mar 2007
Temat postu:
Wojenka napisał:
A oglądaliście film "Zły skręt"??? To jest jedyny film, któego nie mam ochoty oglądać drugi raz. Taki mi mózg sprasował, że szok.
No co ty ja oglądałem to chyba z 5 razy naprawde polecam
Wojenka
Wysłany: Nie 17:45, 25 Lut 2007
Temat postu:
Ooo królowa potępionych spoko filmikk
Znacie jakieś fajne filmy o wampirach???
Arche
Wysłany: Nie 12:23, 25 Lut 2007
Temat postu:
To co mogę polecić (większość oglądałem ):
Porachunki(1998) (Lock, Stock and Two Smoking Barrels (AKA Two Smoking Barrels) )
http://porachunki.filmweb.pl/
Święci z Bostonu Boondock Saints, The (AKA Mission des dieux) (1999)
http://swieci.z.bostonu.filmweb.pl/
Pełny magazynek Full Metal Jacket (kto to kurwa tłumaczył) (AKA Stanley Kubrick's Full Metal Jacket) (1987)
http://www.filmweb.pl/Film?id=8625
Czas Apokalipsy Apocalypse Now (AKA Apocalypse Now: Redux / Czas Apokalipsy: Powrót) (1979)
http://czas.apokalipsy.filmweb.pl/
Amerykańscy chłopcy American Soldiers (2005) (jak ktoś lubi wojenną nawalankę by US Army
)
http://www.filmweb.pl/Film?id=258808
Łowca jeleni Deer Hunter, The (1978) (klasyka gatunku)
http://lowca.jeleni.filmweb.pl/
Wróg u bram Enemy at the Gates (AKA Duell - Enemy at the Gates) (2001)
http://wrog.u.bram.filmweb.pl/
Cienka czerwona linia Thin Red Line, The (1998)
http://www.filmweb.pl/Film?id=28
Helikopter w ogniu Black Hawk Down (2001)
http://helikopter.filmweb.pl/
9 kompania 9-ya rota (AKA 9. kompania / 9th Company, The / Dziewiąta kompania) (2005) (made in Russia - zajebisty film )
http://9.kompania.filmweb.pl/
Jarhead: Żołnierz Piechoty Morskiej Jarhead (2005)
http://jarhead.filmweb.pl/
Byliśmy żołnierzami We Were Soldiers (AKA Wir waren Helden) (2002)
http://www.filmweb.pl/Film?id=31750
Football Factory Football Factory, The (2004)
http://football.factory.filmweb.pl/
Hooligans (AKA Hooligans (I) / Green Street / Green Street Hooligans / Football Hooligans) (2005)
http://hooligans.filmweb.pl/
Ghost Dog: Droga samuraja Ghost Dog: The Way of the Samurai (AKA Ghost Dog - Der Weg des Samurai / Ghost Dog, la voie du samouraï) (1999)
http://www.filmweb.pl/Film?id=834
(ostry film )
Rekrut Recruit, The (2003)
http://rekrut.filmweb.pl/
(też niezłe)
Ronin (1998)
http://ronin.filmweb.pl/
(klasyk )
Kill Bill Kill Bill: Vol. 1 (AKA Quentin Tarantino's Kill Bill: Volume One / Kill Bill: Volume 1 / Kill Bill 1) (2003)
http://kill.bill.filmweb.pl/
Kill Bill 2 Kill Bill: Vol. 2 (AKA Kill Bill) (2004)
http://2.kill.bill.filmweb.pl/
Nieśmiertelny Highlander (1986)
http://niesmiertelny.filmweb.pl/
Nieśmiertelny II: Nowe życie Highlander II: The Quickening (AKA Nieśmiertelny II: Renegat / Highlander II: The Renegade Version / Highlander - Le retour / Highlander 2) (1991)
http://www.filmweb.pl/Film?id=1306
Nieśmiertelny III: Mag Highlander III: The Sorcerer (AKA Highlander: The Magician / Highlander: The Final Dimension / Highlander 3: The Final Conflict / Highlander III) (1994)
http://www.filmweb.pl/Film?id=1307
Nieśmiertelny IV: Ostatnia rozgrywka Highlander: Endgame (2000)
http://www.filmweb.pl/Film?id=1133
Kiler (1997)
http://kiler.filmweb.pl/
Kiler-ów 2-óch (AKA Kilerów dwóch / Kilerów 2-óch / Two Kilers) (1999)
http://www.filmweb.pl/Film?id=80
Psy (AKA Pigs) (1992)
http://psy.filmweb.pl/
Psy II: Ostatnia krew (AKA Pigs II: The Last Blood) (1994)
http://www.filmweb.pl/Film?id=1143
Efekt motyla Butterfly Effect, The (2004)
http://efekt.motyla.filmweb.pl/
Kruk Crow, The (1994)
http://kruk.filmweb.pl/
Kolekcjoner kości Bone Collector, The (1999)
http://www.filmweb.pl/Film?id=849
Equilibrium (AKA Cubic) (2002)
http://equilibrium.filmweb.pl/
American Psycho (2000)
http://www.filmweb.pl/Film?id=1075
American Psycho 2 American Psycho II: All American Girl (2002)
http://www.filmweb.pl/Film?id=32486
(inny klimat niż w 1ce ...takie mroczne American Pie
)
Leon zawodowiec Léon (AKA Professional, The / Leon / Cleaner, The) (1994)
http://leon.zawodowiec.filmweb.pl/
Trainspotting (1996) (genialne Very Happy)
http://trainspotting.filmweb.pl/
28 dni później 28 Days Later... (AKA 28 jours plus tard / 28 Days Later) (2002) (film twórców Trains Potting)
http://28.dni.pozniej.filmweb.pl/
Milczenie owiec Silence of the Lambs, The (1991)
http://milczenie.owiec.filmweb.pl/
Hannibal (2001)
http://hannibal.filmweb.pl/
Czerwony smok Red Dragon (AKA Roter Drache) (2002)
http://czerwony.smok.filmweb.pl/
Wywiad z wampirem Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles (AKA Interview with the Vampire) (1994)
http://wywiad.z.wampirem.filmweb.pl/
Królowa potępionych Queen of the Damned (AKA Anne Rice's Queen of the Damned) (2002)
http://www.filmweb.pl/Film?id=31908
Tożsamość Identity (2003)
http://tozsamosc.filmweb.pl/
Big Lebowski Big Lebowski, The (1998)
http://www.filmweb.pl/Film?id=13
Piątek Friday (1995)
http://www.filmweb.pl/Film?id=34626
Następny piątek Next Friday (2000)
http://www.filmweb.pl/Film?id=30589
Kolejny piątek Friday After Next (2002)
http://www.filmweb.pl/Film?id=33362
Nic śmiesznego (1995)
http://nic.smiesznego.filmweb.pl/
Dzień świra (AKA Day of the Wacko / Day of a Freak, The) (2002)
http://dzien.swira.filmweb.pl/
Wszyscy jesteśmy Chrystusami (AKA We're All Christs) (2006)
http://wszyscy.jestesmy.chrystusami.filmweb.pl/
Ostra jazda Road Trip (2000)
http://www.filmweb.pl/Film?id=972
Last Days (2005)
http://last.days.filmweb.pl/
O dwóch takich co poszli w miasto Harold and Kumar Go to White Castle (AKA Harold & Kumar Get the Munchies / Harold et Kumar chassent le burger) (2004)
http://o.dwoch.takich.co.poszli.w.miasto.filmweb.pl/
Wojenka
Wysłany: Nie 11:54, 25 Lut 2007
Temat postu:
A oglądaliście film "Zły skręt"??? To jest jedyny film, któego nie mam ochoty oglądać drugi raz. Taki mi mózg sprasował, że szok.
sw
Wysłany: Sob 23:40, 24 Lut 2007
Temat postu:
Memento
Efekt Motyla
to dla mnie absolutnie numery 1
Obydwa psychologiczne i trzeba obejrzeć od początku do końca bez przerw i nie tracąc ani minuty
pozatym:
Pulp Fiction, Skazani na Shawshank, Pukając do nieba bram, Podziemny krąg, Przekręt, ...
Przekręt
- coś w stylu Pulp Fiction (Świetna rola Brada Pita)
Podziemny krąg
- psychol. również z Bradem Pitem
Pukając do nieba bram
- raczej niskobudżetowa produkcja niemiecko/belgijsko/holenderska o dwóch całkowicie różnych facetach, nieuleczalnie chorych, którzy pragnąc zobaczyć morze przed śmiercią, kradną samochód i wyruszają w drogę.
Leciał kiedyś w kinie Zagórskim
Lien
Wysłany: Sob 22:51, 24 Lut 2007
Temat postu:
[quote="`Michał"
Btw" oglądałem polecany przez
Liena
film
Beetle Juice
. Co najdziwniejsze, pierwsza minuta filmu ciemno nic nie widac po chwili z prawego górnego roku ekranu leci napis "lien poleca"
i zaczeło się, ludzie srali sobie do gęby i wylewali wiadra uryny ;>[/quote]
Smieszne to wcale nie bylo, co najwyzej "zalatuje" wiochą. Ostrzeżenie za wulgaryzmy, offtopic, prowakacje, pustoslowie, obraze, pajacowanie, uzywanie pojec o ktorych nie ma sie najmniejszego pojecia..
BTW. Ogladalem dzisiaj film pt:
"Bibliotekarz"
- film z gatunku Fantasy, nawiazujacy do przygod Indiany Jonesa..z nudow mozna "rzucic okiem".
`Michał
Wysłany: Sob 21:47, 24 Lut 2007
Temat postu:
Film ze znaczkiem "Michał poleca" -
Córka mojego szefa (My Boss's Daughter)
- ostatnio oglądałem, bardzo fajny choć nie pierwszej nowości.
Btw" oglądałem polecany przez
Liena
film
Beetle Juice
. Co najdziwniejsze, pierwsza minuta filmu ciemno nic nie widac po chwili z prawego górnego roku ekranu leci napis "lien poleca"
i zaczeło się, ludzie srali sobie do gęby i wylewali wiadra uryny ;>
Lien
Wysłany: Sob 14:25, 24 Lut 2007
Temat postu:
Prawde mowiac ogladam dosc duzo roznego rodzaju filmow.
Na pewno moge polecic:
-
Piła[Saw]
- Oczywiscie wszystkie czesci. Wbrew pozorom nie jest to kolejna"odmozdzajaca" produkcja, trzeba czasem pomyslec
. UWAGA film bardzo brutalny.
-
Efekt Motyla
- Dosc ciekawy film poruszajacy tzw"teorie chaosu".
-
Constantine
- Ostatnimi czasy jeden z moich faworytow.(Lubie filmy o tego typu tematyce, kto ogladal ten wie
)
-
Beetle Juice
- Stary film i do najwybitniejszych nie nalezy, ale dla fanow "zukosoka" jak najbardziej.
Jak sobie cos przypomne to dopisze..
weli
Wysłany: Sob 14:12, 24 Lut 2007
Temat postu:
z mojej strony jesli chodzi o filmy to absolutnym numerem jeden jest Pulp Fiction Quentina Tarantino, ktorego filmy wogole polecam - Rezerwowe Psy, Sin City, Kill Bill. poza tym filmy, ktore moim zdaniem kazdy powienien chcoc 5 razy w zyciu obejrzec to: Leon Zawodowiec, Skazani na Shawshank, Zapach Kobiety, Forrest Gump, trylogia Powrot do Przyszlosci, Gladiator, trylogia Wladca Pierscieni, Zielona Mila. jest jeszcze kilka tytolow, ale te wspomniane wyzej to lektura obowiazkowa...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin